Preskoči
BREZPLAČNA DOSTAVA ZA NAROČILA NAD 80€

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Partylama.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

 

S spletno trgovino Partylama.si upravlja:

Creative Visions, Spletna prodaja, Urška Tomaž Sirk s.p.

Letonjeva ulica 19

2000 Maribor

Matična številka: 8856745000

Davčna številka: 40436748

IBAN: SI56 2900 0005 3322 503

Email: info@partylama.si

Podjetje je zavezanec za DDV.

ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

 

VRSTE UPORABNIKOV

Registrirani člani: Z registracijo na spletni strani www.partylama.si postanete naš član. Pravico nakupa v spletni trgovini Partylama imajo registrirani člani in tudi gostje, ki se pred nakupom ne potrebujejo registrirati na spletni strani.

Neregirstrirani člani oz. gostje: Gostje lahko brez registracije opravijo nakup v spletni trgovini Partylama.si

Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
  • bistvene lastnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

 

PONUDBA ARTIKLOV IN CENE

Ponudba in cene se v spletni trgovini Partylama.si zaradi narave poslovanja spreminjajo in ažurirajo zelo pogosto. Cena v spletni trgovini Partylama.si je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

 

NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini Partylama sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

 

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Po povzetju. V kolikor se naročnik pošiljke odloči za plačilo po povzetju plača ob prevzemu pošiljke znesek odkupnine. Strošek plačila po povzetju je 1€ in se dodatno prišteje končnemu znesku na računu. 
  • S plačilno oziroma kreditno kartico.
  • Nakazilo na TRR (Podatke za nakazilo kupnine naročnik prejme v potrditvenem e-poštnem sporočilu).

 

IZDAJA RAČUNA

Ponudnik takoj po oddanem naročilu kupcu pošlje povzetek naročila na email. Natisnjen račun vašega naročila boste prejeli v paketu skupaj z izdelki.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

DOSTAVA 

Blago, naročeno v spletni trgovini Partylama.si gre na pot v najkrajšem možnem času (običajno 1-2 delovnih dni, šteto od dneva vašega naročila).

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali na vašo željo zamenjali z drugim.

Za dostavo poskrbi podjetje GLS, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

V primeru naročila nad 80,00€ vam nudimo BREZPLAČNO dostavo.

V primeru naročila do 79,99€ je strošek dostave 3,90€. 

Pakete pošiljamo samo po Sloveniji, za naročila v katero drugo državo si mora kupec sam urediti dostavo paketa iz našega naslova na svoj naslov.

Možen je osebni prevzem na naslovu: Koroška cesta 76, 2000 Maribor. V tem primeru stroškov prevzema ni. 

 

PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Partylama.si, Koroška cesta 76, 2000 Maribor. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. 

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. 

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. 

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode.

 

POSTOPEK NAKUPA 

Na spletnem mestu www.partylama.si izberete željen izdelek in ga dodate v košarico s klikom na gumb (dodaj v košarico). V košarici imate prikazane vse izdelke, ki se nahajajo v nakupovalni košarici. Količino izdelkov v košarici lahko popravite ali pa izdelke v celoti odstranite iz košarice. Lahko nadaljujete z nakupovanjem ali le tega dokončate, torej opravite nakup. Potrebno je izpolniti podatke plačnika, ki jih bomo potrebovali za potrditev naročila in izdelavo računa. Ob obrazcu za podatke je še enkrat vidno razčlenjeno vaše naročilo. Na koncu izberete način plačila tako, da kliknete nanj. Pred zaključkom nakupa je potrebno potrditi, da se strinjate s pogoji poslovanja. Nakup zaključite tako, da kliknete na gumb “oddaj naročilo”. Če je bilo naročilo uspešno sprejeto  se vam na spletni strani izpiše tekst “vaše naročilo je bilo sprejeto”. Na vaš elektronski naslov vam bomo poslali potrditveno obvestilo, da je naročilo sprejeto ter podrobnosti vašega naročila in plačila.

 

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu Partylama.si so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi izdelkov, ki jih ponudnik nima na zalogi v svojem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi izdelek do ponudnika. Preko elektronske pošte ponudnik sproti obvešča kupca o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo izdelkov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale izdelke iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave artiklov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

 

ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE

Prodajalec (Partylama.si) odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

 

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.

Partylama lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila. 

 

KOMUNIKACIJA 

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

 

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridržujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo)

 

 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@partylama.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

  

IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

PODATKI PODJETJA

Creative Visions, Spletna prodaja, Urška Tomaž Sirk s.p.

Letonjeva ulica 19

2000 Maribor

Matična številka: 8856745000

Davčna številka: 40436748

IBAN: SI56 2900 0005 3322 503

Email: info@partylama.si

Podjetje je zavezanec za DDV.

Podjetje ima sedež na naslovu: Letonjeva ulica 19, 2000 Maribor.

Posluje na naslovu Koroška cesta 76, 2000 Maribor.

logo-paypal paypal